2 Şubat 2014 Pazar

RÖPORTAJ: J.K ROWLİNG  ''HERMİONE VE HARRY BİRLİKTE OLMALIYDI'' 


 


Şok Şok Şok... J.K Rowling ,Emma Watson'ın konuk yazar olduğu dergiye verdiği röportajda Hermione'nin Ron yerine Harry ile birlikte olması gerektiğini söyledi

Bundan ötürü hayranlarından özür diledi ve sözlerine şöyle devam etti: 

"Edebiyatla alakası olmayan nedenlerden dolayı Ron ile bitirdim. Kendi isteklerimden dolayı Hermione/Ron ilişkisi yazdım. Biliyorum, üzgünüm. Böyle bitirmemden dolayı bazı hayranların öfkelerini işitebiliyorum. Kişisel nedenlerden ötürü yapılan bir seçimdi. Bunları söyleyerek insanları kalplerini kırıyor muyum? Umarım kırmıyorumdur."  



  


Görünüşe göre Emma Watson da J.K'nin bu görüşlerine katılıyormuş: 

"Bunu anlayışla karşılayan ve Ron'un onu gerçekten mutlu ettiğine şaşıran hayranlar var." 


 




J.K Rowling bununlada yetinmemiş şöyle demiş:

“Muhtemelen Ron ve Hermione’nin ilişkisi yürümezdi, evlilik danışmanı gerekirdi” 




 

Şahsen ben şok oldum eminim birçok Harry Potter hayranı da benimle aynı hisleri paylaşıyordur bizi çok şaşırttın J.K  























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder