30 Ocak 2014 Perşembe

KAPAK:SETH(MELEZ SÖZLEŞMELERİ) 

 

 

  Jennifer L.Armentrout'un Seth hayranlarına bir müjdesi var sizi onsuz onu da sizsiz bırakmayacak gibi gözüküyor nasıl mı? Şöyle ki Jennifer'in söylediğine göre dinlediği bir müzik sonrasında kendisine ilham gelmiş oda bunu fırsata çevirip seth hakkında bir kitap yazmaya karar vermiş açılış kısmını yazmış bile kitabın çıkış tarihi şubat 2015 bu ilhamı veren şarkı nedir diye merak ediyorsanız sizleri de düşündüm buyrun efendim: http://www.youtube.com/watch?v=RTnknFhp4Is    

  


description 

 

 

 

böylesine bir kutlama yapmak istediğinizi tahmin edebiliyorum ben açıkçası Aiden'ı tutuyordum ama seth'in bu halini görünce benimde aklım birazcık kaymadı değil adam çok yakışıklı bu kadar yakışıklılık yasaklanmalı bence  

 

 

 

amazing photo ahmazing_zps151bb83b.gif  



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder