13 Ocak 2014 Pazartesi

YORUM:ELLA VE MİCHA'NIN SIRRI


 
 
Ella ve Micha'nın sırlarına sonunda vakıf olduğumu söylemekten mutluluk duyuyorum ve bu sırrı sizlerle paylaşacak olmak beni ayrıca mutlu ediyor sır ne mi?AŞKKKKK Kitap bir süredir elimdeydi ama okumak bugüne kısmetmiş sindire sindire okumak iyidir diye düşünüp kitaba başladım ama sindirmem ne mümkün bir solukta okudum sonuçta hızla kitap bitti ve bu durum midemde hiç hoş olmayan sonuçlar doğurdu kitabın bitmesi mideme oturdu en azından kitabın sonunda yakında ikinci kitabın çıkacağı müjdesi verilmişte bu bende soda etkisi yapmadı değil gel gelelim kitabımızın konusuna kızımız Ella'nın ciddi sorunları var annesi intihar etmiş bu Ella'nın hayatında ciddi yaralar bırakmış herkesi özelliklede Micha'yı arkasında bırakarak lasvegas'ta okumak üzere kasabasını terk etmiş ama her gidişin bir dönüşü vardır derler burada da durum aynen böyle oluyor okul tatil olunca Ella eve dönmek durumunda kalıyor oda arkadaşı Lila'yı da beraberinde getiriyor (Lila'yı özellikle belirtiyorum çünkü serinin üçüncü kitabı Lila'yı anlatıyor)geliyorlar ama onları daha doğrusu Ella'yı bekleyen biri var Ella'yı gittiğinden beri deli gibi arayan bir yan komşu  ama ne komşuuu doğru tahmin Micha karşılaştıklarında aralarında ki çekim inanılmaz boyutlarda oluyor Ella Micha'dan uzak durmaya çalışıyor ama sizce başarılı oluyor mu ?



cevap veriyorum tabi ki hayır böylesine bir çekimin önünde durmak imkansız arkadaşlar tabi karşınızda ki Micha gibi birisiyse iki kere hayır Micha nasıl mı ölünesi mavi gözler, baştan çıkarıcı bir ses(adamımız müzisyen bunu belirtmiş miydim çığlıklarınızı şimdiden duyabiliyorum)inanılmaz seksilikte bir vücut eeee daha ne olsun bu kızda insan sonuçta böyle bir canlıya ne kadar  karşı koyabilirdi ki 

Photobucket

Şimdiye kadar yurtdışında 4 kitabı ve bir de yan serisi çıkmış olan kitabın bu ilk kitabı devamı yakında bizlerle olacakmış bekleyip diğer kitapların bizi esir almasını beklemekten başka çaremiz var mı?




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder