8 Şubat 2014 Cumartesi

YORUM:AVCI(MELEZ SÖZLEŞMELERİ 5)   


 

Avcı kitabı bu sefer adı gibi beni fena avladı hem de tam kalbimin orta yerinden...
 
Bu kadar çok duygu geçişinin bir arada olduğu bir kitap daha var mı bilmiyorum varsa da zaten kitabın sonunda yaşadığım şok yüzünden hatırlamıyorum 

 


Kitap boyunca yüzümden gülümsemem eksik olmadı,kalbimden heyecan,aklımdan korku kitap savaş tanrısı Ares'in Alex'in canına fena okuyup öteki tarafa zorunlu ziyaret yaptırması ve Alex'in tekrar bu dünyada gözlerini açmasıyla başlıyor eğer Apollo olmasaydı bu gerçekleşir miydi hiç sanmam (eğer mitolojik tanrılar gerçekten var olsalardı benim favori tanrım Apollo olurdu orası kesin)Alex gözlerini tekrar açıyor açmasına da açtığı dünya artık eski dünya değil Ares yüzünden dünyanın altı üstüne gelmiş ve böyle devam ederse ortada bir dünya kalmayacak o yüzden acilen kollar sıvanmalı Ares cehennemin taa dibine yollanmalı ama bu kolay değil Alex'in başına gelenler malum yardım lazım o yardımda bulunacak olan kim titanların savaş tanrısı Perses.Perses tam bir baş belası olduğu için Hades tarafından tartarus zindanlarında uzun bir güzellik uykusuna bırakılmış uyandırılsa bir dert uyandırılmasa ayrı nihayetinde uyandırılıyor Ares'ten intikam almak söz konusu olduğu için yardım teklifini kabul ediyor peki bu savaş ve yıkımlar Alex ile Aiden'nin aşkına sekte vuruyor mu tabi ki hayır birbirlerine daha da bir sıkı sarılıyorlar tabi Seth'i de unutmayalım gizli kahramanımız... 


 



Yaptığı kahramanlığı anlatmıyorum okuyup Seth'i evlatlık almak isteğinizi kendiniz yaşayın istiyorum.Serinin bitmesinden ötürü yaşadığım üzüntü tarif edilemez kitap biter bitmez belki yanlış biliyorumdur bu son kitap değildir diye bir umut içerisindeyim ama bitti gerçi yazarımızda bu durumdan mutsuz ki Seth için bir kitap yazmakla meşgul çıkış tarihi şubat 2015 bize 5 kitap boyunca böyle güzel duygular yaşattığın için ve hiç olmadık bir yerde bitirdiğin için teşekkürler Jennifer 









 
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder