17 Kasım 2013 Pazar

YENİ ÇIKANLAR:ARAF 


                         
  


IŞIĞIN OLDUĞU YERDE, KARANLIK DA VARDIR.


Nina, babasının ölümüyle kendisini Providence’ta varlığından hiç haberdar olmadığı bambaşka bir dünyanın içinde bulur. Babasının cenazesinin olduğu gün otobüs durağında tesadüfen karşılaştığına inandığı çekici, karşı konulamaz Jared ile yakınlaşmasıysa Nina’nın hayatını tamamen altüst eder.

Jared ile Nina’nın birbirlerine âşık olmaları işleri tamamen zora... sokar. Jared, Nina’yı sadece babasının düşmanları olan insanlardan değil, kendi soyundan olan yarı meleklerle Cehennem’deki Şeytanlar’dan da korumak zorunda kalır. Jared ile Nina’nın birlikte olabilmek için kaderlerine karşı gelip düşmanlarını alt etmeleri gerekir.

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela romanlarıyla olay yaratan

Jamie McGuire, bu kez farklı bir seriyle karşımıza çıkıyor.Providence üçlemesinin ilk romanı Araf, devamını merakla bekleyeceğiniz fantastik bir aşka sahne oluyor. 

                              
                                               
    

Bu yazarı seviyoruz Tatlı Beladaki Travis Maddox'un tadı hala damağımızda olayları Travis'in ağzından dinlediğimiz Ayaklı Bela için bir şey söylememe gerek var mı? Ama bu seri paranormal-aşk türü ve ben böyle türde kitapları daha çok seviyorum sizde benim gibi düşünüyorsanız bu üç serilik kitabın ilkini biran önce edinin derim çünkü ben öyle yapmayı planlıyorum. İşte bunlarda yurtdışı kapaklarından bazıları ben bizim ülkemizde yayınlanan kapağı daha çok beğendim. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder