29 Kasım 2013 Cuma

KİTAP YORUMU:ARAF


 
 
 
Kitabımız Nina'nın babasını trafik kazasında kaybetmesiyle başlıyor bu üzüntünün verdiği amaçsızlıkla dolaşırken otobüs durağında okula giden son otobüsü kaçırması da cabası oluyor ama o sırada kızımızın yanında oturan gizemli bir yabancı var Jared: 
 
Kızımızı okula taksiyle okula bırakan nazik ve yakışıklı adam.Bu tesadüfi karşılaşmalar bir süre daha devam ediyor ta ki kızımız Jared'i görmeden yapamayana kadar. Nina inatçı bir karakter hele ki Jared'i üzüyor ya onu o sırada öldüresim gelmedi değil çünkü Jared bir melez yani yarı melek bulmuşsun melek gibi adamı hem de gerçek anlamlısını üzülür mü bu güzellik o delici mavi gözler, sarı saçlar (Kıyamam ben ona) Jared Nina'nın talehi yanı koruyucu meleği görevi onu babasının hem insan hem de şeytan düşmanlarından korumak. Görevini de layıkıyla yapıyor hani. Ben bu adamı sevdim ama nina için aynı şeyleri söyleyebilir miyim bilmiyorum. 
 
 
 
Jamie McGuire Ayaklı Bela ve Tatlı Beladan sonra hayatımıza bir paranormal-aşk kitabıyla daha girmiş bulunuyor. Providence üçlemesinin ilk kitabı olan Araf'ı okumanızı şiddetle öneririm çıkacak diğer iki kitabı merakla bekliyorum. İşte size kitaptan bir kaç alıntı:
 
 
 
'Senin için varım. Senin için ve seni sevmek için yaşıyorum.'
 
 
 
!Mucizemiz için kabusla savaşmamız gerekmiyordu. Sen Nina... Benim mucizem sensin. Her zaman sendin.'    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder