21 Ekim 2013 Pazartesi


KİTAP YORUMU:LUX SERİSİ   

                         
 

Ben bu yazarı gerçekten seviyorum bize böyle sevilesi,ölünesi kahramanlar yarattığı için bu kitabında da  bu hislerimden nasibini alan kişi deamon tüm hödüklüklerine rağmen adamın ince bir espiri anlayışı var ve ben bunu seviyorum nasıl sevmem ki biz kızlar böyleyiz bizi güldüren adamları seviyoruz 
gelelim kitabımızın konusuna katycik annesiyle batı virginia'yaya taşınıyor yan komşuları kim deamon, kız kardeşi dee'yle birlikte yaşıyor ve onun yanına kimseyi yanaştırmıyor en azında kendi türünden olmayanları bundan nasibini kim alıyor katy deamon ona  etmediğini bırakmıyor  bu katyle dee'nin arkadaş olmasına engel olmuyor tabi katy inatçı bir kız ama deamon da öyle katy 'nin peşini bırakmıyor istemeseler de arkadaş oluyorlar deamonla (garip bir arkadaşlık tabi içinde bolca hakaret ve iğneleme barındıran türden)günlerden bir gün katy kütüphane çıkışı garip tipli birisinin saldırısına uğruyor , saldıran adam katy'nin üzerinde bir iz taşıdığını kendisini de bu izin katyde olmasını sağlayanlara götürmesini istiyor tabi bu sırada onu kötü adamdan kim kurtarıyor deamon hem de havada çakan sarı bir ışıkla garip değil mi ama değil işte çünkü adamımız muhteşem  seksi bir uzaylı ,yani günün birinde karşına deamon gibi biri çıkarda merhaba dünyalı biz dostuz derse ona inanın ben olsam öyle yaparım şahsen ben bu seriyi çok seviyorum katy'nin inatçı kişiliğini kitaplara olan düşkünlüğünü(kendisi bir blog sahibi bu arada)dee'nin sıcak kanlılığını,güven veren dostluğunu deamon'nun ise eeee herşeyini şimdi saymakla bitmez önümüzdeki günlerde ki bu günlerin oldukça kısa olmasını ümit ediyorum 4.kitap origin piyasaya çıkacak elini çabuk tut dex diyorum tüm heyecanımla bekliyorum



                                               
                                                  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder