21 Ekim 2013 Pazartesi

İLK KİTAP YORUMU:ÜRPERTİ
                      
  

Bu kitapla tanışamam epey geç oldu bunun üzüntüsünü  yaşıyormuyum evet bunun için kendime kızıyormuyum iki kere evet ama ne derler bilirsiniz geç olsun güç olmasın
bu kitabı okumak benim için hiç güç olmadı bu konuda sizi temin edebilirim kitap beni içine aldı bırakmayı bilmedi belkide ben onu bırakamadım ayrıntıların şuan bir önemi yok. Ne var bu kadar bu kitapta derseniz ne yok ki derim aşk,heyecan,gerilim özlem, tutku,sam'in ölünesi sarı gözleri, sam kim mi kitabımı-zın baş kahramanı kışları kurt yazları insan formunda böyle bir sevgiliniz varsa kışları hiç üşümeyeceğinizi garanti ederim kızımızın adı grace küçük bir kızken kurtlar tarafında ısırılıyor fakat gri bir kurt tarafından son anda ölümden kurtarılıyor (evet bildiniz sam tarafından) grace iyileşiyor ama kurtarıcısını hiç unutamıyor(kim unutabilir ki)ve altı yıl boyunca evlerinin arkasındaki ormanda gri kurt'u izliyor aralarında karşı konulamaz bir bağ oluşuyor ve grace sarı gözlü kurt'u görmeden yaşayamıyor sam'e gelince soğuk onun en büyük düşmanı en azından grace'le tanışana kadar çünkü soğuk havalarda insan formundan çıkıp kurt'a dönüşüyor ve sürüsünün korumalığını yapıyor,yazlarıda kitapçıda çalışıyor(hepimizin hayali ya da sadece benim!)grace lisedeyken sarı gözlü bir adamla tanışıyor(siz kim olduğunu bilirsiniz)ancak gelecekte onları bekleyen büyük bir engel var kışın gelmesi yakın ve sam grace'i ve hayatını kaybetme riskine rağmen insan kalmak için bir savaş vermek zorunda ülkemizde ürperti adıyla çıkan yurt dışında mercy falls kurtları adıyla çıkan üçlemenin ilk kitabı 2.kitap Linger,3.kitap Forever malesef ülkemizde devam kitapları çıkmadı  çıkacağına dair bir haberde yok ama bu sizi bu kitabı okumaktan alı koymasın şahsen beni koymadı pişman olmayacaksınız 
 
 
                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder