21 Ekim 2013 Pazartesi

KİTAP YORUMU:CROSFİRE SERİSİ

 
Newyork'un en gözde bekarı,cross holding'in varisi gideon cross-nam-ı diğer bay gizemli ve tehlikeli-eva'nın karşısına çıktığında genç kadının yapabileceği tek şey vardı:tüm bedeni ruhuyla ona teslim olmak...

Kitabın tanıtım yazısındaki bu cümlelere hak vermemek elde değil crossla eva çarpışıyor(gerçek anlamda)ve olanlar oluyor cross evayı istiyor o an için sadece yatağında(sonradan deli gibi aşık olacağını nerden bilebilirdi değil mi?) eva da onu istiyor ama crossla hem aynı hem farklı anlamlarda eee ikiside bir şeyler isterken aralarında birşeyler olmaması mümkün mü? Tabiki oluyor hem de fena şeyler ama hakkını yemeyelim eva kolay lokma değil geçmişinde gelen hayaletleri var kendini tamamen gideon'a bırakmak istemiyor gideon peki masum mu hayır onunda evadan kalır yanı yok hep çözülemeyen bir gizemi ve kendince sırları var ama bu gideon'u ne evadan uzak tutuyor nede eva ondan kaçabiliyor(sanki öyle bir adamdan kaçmak mümkün de)gideon nasıl mı? Tabi ki de yakışıklı tabi ki de zengin ve tabi ki de karanlık böylesi bir adamı kim istemez ki en azından eva istiyor sonra ne mi oluyor gideon eva için öyle şeyler yapıyor ki akıllara zarar zira benim beynim bu yüzden zarar görmüş olabilir ama bu hala cross'a olan hayranlığımdan bir nebze eksiltmedi eksiltecek gibi de görülmüyor bence eva'da benimle aynı durumda ki gideondan kopamıyor kopmasın zaten bulmuşsun seni böyle seven ,koruyan,tapan adam bırakılır mı hiç sanmam hem annesi de cross'ı kızı için uygun buluyor daha ne olsun ailelerde onay verdikten sonra bize mutluluklar dilemekten başka ne düşer şimdiye kadar üç kitap yayınlandı 1.kitap:Sana Soyundum,2.kitap:Sende Kendimi Buldum,3.kitap:Sana Bağlandım(galiba bende)çıkacak olan 4. kitapla seri tamamlanacak 4.kitabın bir an önce çıkmasını gönülden arzu ediyorum kısa bir süre için hoşçakal crossfire diyorum
 
                                           
  
                                      
                                                 
 
  
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder