21 Ekim 2013 Pazartesi

KİTAP YORUMU:GRİNİN ELLİ TONU

              


 
Edebiyat öğrencisi Ana arkadaşının yerine röportaj yapmaya gidince başına gelecek şeyden(öyle böyle birşey değil)habersizdi ve bu şeyin adı feci seksi Christian greydi ,di li geçmiş zaman eki kullanıyorum çünkü bu üç kitaplık seri geçti gitti  ve giderken etkisi büyük oldu tabi hala da filminden ötürü konuşulmaya devam ediyor
daha da konuşulur diye düşünüyorum zira ben hala muhteşem christian'ı düşünüyorum düşünülmeyecek gibi değil ki yakışıklı,yaramaz,feci zengin  ağızlara layık bir adam
kızımız da fena değil hani. bu seride dikkatimi çeken şey yazar birçok kitaptan sevdiği yerleri alıp harmanlayıp kitap haline getirmiş ben hangi kitaplar olduğunu tahmin edebiliyorum çünkü çoğu benimde sevdiğim kitaplar alıntılarda benim favori bölümlerimden belkide o yüzden hoşuma gitti bu seri bilmiyorum ama birşeyi biliyorum bu kitap olmuş bence christia'nın anaya olan aşkı onun için yaptığı fedakarlıklar (ki bu kendisi için hiç kolay değildi adam alışmış emir vermeye)beni benden aldı başka diyarlara(içinde mutlaka kitapların olduğu)götürdü.Üç kitap boyunca öldüm öldüm dirildim acaba adam kıza eziyet eder mi kız adamı affeder mi(çelişkiye bakınız lütfen)netice olarak beğendiğim bir seri oldu okumanızı naçizane tavsiye ediyorum kulaklarınızı kitapla ilgili yapılan söylentilere kapatın kitabın sizi ele geçirmesine izin verin      

                                                           
 
 
 
 

 

 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder