16 Mayıs 2016 Pazartesi

YORUM:YÜZLEŞME-TUTKU OYUNLAR-2 




İlk kitap Tutku Oyunlarında yaşadığım heyecanı anlatmayacağım eminim kitabı okuyanlar bilirler hala okumamış olanlar var ise bir an evvel okumaya başlamalarını şiddetle tavsiye ediyorum.

İlk kitapta heyecanı bu kadar yüksek dozlarda yaşayınca ikinci kitabın çıkmasını beklemek bir hayli zor oldu dolayısıyla beklentilerimizde bir o kadar yükseldi.Peki bu kitapta beklediğin heyecanı bulabildin mi derseniz maalesef bulamadım ama bu kitabın bekleneni vermediği anlamına da gelmiyor bu kitap sırların özellikle de Antony Rawlings'in aile sırlarının ortaya çıkmaya başladığı bir kitap olmuş. 



 


Claire'in başına gelenlerden sonra tamamen aklı başında hareketler bekliyorsanız bu fikrinizden vazgeçin tam aklını başına topladı şimdi intikamını almak için hamle yapacak diyorsunuz ama Claire her zamanki gibi farklı zihin yapılarına bürünüyor.Bunda Antony'nin Claire'in karşısına hiç ummadığı anlarda çıkması ve Claire'i ilk kitaptaki gibi etki alanına almasınında payı büyük olabilir.Ama bu durum kitap boyunca süren Claire'e olan kızgınlığımı geçirmeye yetmiyor ve her ne kadar (ilk kitabı okuyanlar bilirler) kulağa inanılmaz gelse de Antony için üzülmüş bile olabilirim bu onun yaşadıklarını öğrenmemin etkisiyle de olabilir ya da beni de Claire gibi etkisi altına almış olduğunda da kaynaklanıyor olabilir sebebini bilmiyorum ama bu kitapla emin oldum ki seri boyunca team Antony diyeceğim kesinleşti gibi neden böyle dediğimi kitabı okuyunca anlayacaksınız hak verir misiniz bilemem ama ne derler bilirsiniz zevkler ve renkler tartışılmaz ve yine bu kitapta dikkatli gözlerden kaçmayacak bir süpriz ile 3. kitapta karşılaşacağımızı düşünüyorum bakalım tahminlerim tutacak mı? Antony'i beni şaşırtmaya,Claire'de kızdırmaya devam edecek mi heyecanla bekleyip göreceğiz. 


 





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder