14 Nisan 2016 Perşembe

YORUM:GÖRME  DUYMA KONUŞMA  




 

Psikolojik gerilim kitaplarını pek tercih etmem nedeni adında anlaşılabileceği üzere insanı fazlaca germesi ama her zamanda aynı türleri tercih edecek değiliz arada adrenalinde lazım insana bu sebeple kitap tercihimi görme duyma konuşmadan  yana kullandım.

Bu kitabı tercih etmemdeki en büyük sebep yazarın akıl oyunları kitabının çok geniş kitlelerce benimsenip beğenilmiş olması ben akıl oyunları kitabını okumadım ama bu denli beğenilen bir yazarın kitabına bir şans vermek gerek diye düşündüm.Peki asıl konuya gelecek olursak gerildim mi fazlasıyla John Bodine dağcılığa gönül vermiş boş zamanlarını arkadaşlarıyla tırmanarak geçiren karısına aşık,mutlu bir adam(dı).Ta ki trajik bir dağ kazasında bir tercih yapmak zorunda kalana kadar.Bu olayın üstünden geçen 4 yıl John'un hayatındaki bir çok şeyi değiştiriyor geçirdiği ağır depresyonu tam atlatamamışken karısının ölümcül bir hastalığa yakalanması o an dertlerinin en büyüğü gibi geliyor kendisine ama ne düşündüğüne dikkat et derler.John bu duruma tamda uyuyor başına açılacak bela karısının hastalığını gölgede bırakmaya yetiyor karısını kurtarmak için başvurduğu oyun kendisini daha büyük ve daha pis bir oyunun içinde bulmasına yol açıyor üstelik bu oyunu oynamamak gibi bir şansıda yok. 


 


Psikolojik gerilim sevenlerin beğenerek okuyacağını düşündüğüm bir kitaptı okurken film izliyor gibi bir etki yaratmasından hoşlanan kitap sevenlerin beğeneceği bir kitap olmuş. O yüzden kitabın sonuna kadar katil acaba uşak mı sorularına hazır olun.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder