26 Ekim 2015 Pazartesi

YORUM:TESS'İN GÖZYAŞLARI-1 



Hayatınız tam anlamıyla mükemmel olsaydı mükemmel bir sevgili,sıcak bir yuva,huzurlu bir ortam tüm bunlara rağmen daha fazlasını ister miydiniz? 
 
Sizi bilemem ama Tess istedi içindeki karanlık tarafı yaşamak ve bastırdığı arzularının gün yüzüne çıkması için yanıp tutuşuyordu.Hem de bu isteklerini asla gerçekleştiremeyecek bir sevgiliden.O da susmaya bu duygularını bastırıp iyi bir kız arkadaş rolü oynamaya devam etti.Sevgilisi Brax'in hazırladığı süpriz tatil ise mutluluklarını perçinleyecekti hem Brax belki bu tatilde onun isteklerine birazda olsa cevap bile verirdi. 
Meksika,rüya gibi bir tatil,mükemmel sevgili bu mutluluğu ne bozabilirdi ki ama bozuldu.Tess kaçırıldı,darp edildi bütün bunlar yetmezmiş gibi birde satıldı.Ama mücadeleci ruhu asla vazgeçmeyecekti.Bu yerden kurtulup güvenli kollara Brax'e geri dönecekti.
  
 
  
Ama ya satıldığı adamın tam da ihtiyaç duyduğu kişi  olduğunu anlamak onu bu mücadelesinden alıkoymaya yeter miydi?İşin içinde Q varsa bence yeterde artardı bile... 


  


Güçlü,karşı konulmaz,soğuk ve karanlık hem de ne karanlık.Q'nun en karanlık hayalleri onu kapıda ilk gördüğü an gerçek olmuştu.İçindeki canavarı özgür bırakabileceği bir ESCLAVE yani KÖLE.


 

Sen bana aitsin.



Daha önce benzerini okumadığım ve her okuduğum sayfada olayları bir film izliyormuşcasına kafamda canlandırmadan duramadığım bir kitap olan Tess'in gözyaşları  ile ilgili hislerimden size fazlasıyla bahsetmek istemedim.Bu deneyimi okuyarak ve belki de en karanlık taraflarınızla yüzleşerek sizlerinde tatmanızı istedim. 



 



  


                                                             


1 yorum:

  1. Bu kitabı çok merak ettim. Kitaplar ile ilgili yazdığınız için blogunuzu takibime alıyorum. ben de sizi bloguma beklerim

    YanıtlaSil