3 Aralık 2014 Çarşamba

THE ULTİMATE BOOK TAG 




 Kalemşörlük tarafından bu güzel etkinlik için mim'lenmişim kendisine çok teşekkür ediyorum.


 1. Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?   

Hep isteyip asla yapamadığım birşey beni normalde de araba tutar okumaya kalktığımda oluşabilecek durumumu düşünemiyorum.


2-Hangi yazarın tarzı tamamen senlik ve neden?

Cassandra Clare şuan aklıma en uygun aday gibi geliyor aslında favori başka  yazarlarımda var ama ölümcül  oyuncaklar serisi  bir kitaptan  beklediğim herşeyi karşıladı. 



3-Harry Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık Efsanesi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.

Aslında cevap vermek çok zor çünkü iki seriyi de çok seviyorum ikisini birbirinden ayıramıyorum üzgünüm. 

4-Kitaplarını koklar mısın?  

Hayır koklamam.

5-Kitaplığındaki en ince kitap hangisi? 

 Ozan Beedle'ın Hikayeleri-104


6-Kitaplığındaki en kalın kitap hangisi?  

Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı- 1114 Sayfa


7-İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın?Geleceğinde yazarlık görüyor musun? 



Öyleyim demeyi çok isterdim ama yazmaya cesaret edemiyorum henüz.
8-Daha önce okuyup nefret ettiğin bir kitabı verecek olsaydın hangisi olurdu?  


Bir gün kitabı olabilir nefret etmedim ama okurken çok sıkıldım.

9-Harry Potter ya da Açlık Oyunları'na benzeyen ama daha az bilinen bir seri var mı?  


Eşleşme serisi olabilir.


10-Zombiler mi vampirler mi?  


Vampirler.


11-Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyon romanları mı?  


Biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyon romanları diyorum sadece aşk romanlarıda güzel ama biraz heyecana kim hayır der ki.



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder