30 Ağustos 2014 Cumartesi

YORUM:ÖLÜMCÜL OYUNCAKLAR-CENNET ATEŞİ ŞEHRİ-6 


 


Özlem nihayete erdi ve sonunda Cennet Ateşi Şehrine kavuştum. 

     

    Tadı damağımda kalan bir son olmakla birlikte bu kitaba bitmiş bir seri gözüyle bakamıyorum zira yazar birçok açık kapı bırakmış bence.Sanki her an dönüp devam kitapları yazabilirmiş gibi bunun sadece benim bu kitaba olan sevgimden kaynaklanan bir arzu olduğunu düşünmüyorum kitabı okuduğunuz vakit ne demek istediğimi sizde anlayacaksınız.   


 

Kitabımızın kaldığı yerden başladığını belirtmek isterim.Sebastian'nın açtığı yıkımlar bir bir patlak verirken kahramanlarımız nefilimlerin başkenti diyebileceğimiz idris'e gidiyorlar.Kaçınılmaz olanı nihayete erdirmek yani Sebastian'ı hayatlarından sonsuza dek çıkarmak için bir mücadele içinde buluyorlar kendilerini.Sebastian'nın kıvrak zekasını gözler önüne serdiği tarafına çektiği peri halkıyla gölge avcılarını epey zorladığı bir kitap olmuş.Kurmak istediği kara krallığına istediği bir de kraliçe var 

 


 

tahmin etmesi çok da zor değil kız kardeşi Clary  


 

Clary demişken bu kitap clary'i duygusal açıdan epey zorlayan bir kitap olmuş Jace ile olan ilişkileri  


 

Simon ile olan arkadaşlığı(bu kısımda içinizden birşeylerin kopmasına hazır olun)  




Annesinin başına gelenler yani clary'i için epeyce üzüldüğüm bir kitap oldu.Ama sonuç olarak beni tam anlamıyla tatmin eden bir kitap oldu.  


 

Belki Cassandra Clare'in bu serisi sizin favori seriniz olmayabilir.Ama okuduğunuza pişman olmayacağınız bir seri olduğu konusunda sizi temin etmek isterim.Bu bir son değil sadece sonun başlangıcı... 

 


''ÖZGÜRCE HİZMET EDERİZ 
ÇÜNKÜ ÖZGÜRCE SEVERİZ,TIPKI İRADEMİZ GİBİ 
SEVMEK YA DA SEVMEMEK,YA BATARIZ YA ÇIKAR.''

 






 

                                                 






























4 yorum:

  1. TID'a The Last Hours adlı seriyle devam edeceğini duyurdu zaten Cassandra,bence TMI'ya da devam edebilir.Keşke bitmeseydi bu seri ya,kaç kitap olursa olsun okurdum ben :(( Bloguma beklerim bu arada ^^ nazlikitaplik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Aynı görüşleri paylaşıyoruz bende kaç kitap olursa olsun okurdum :)

    YanıtlaSil
  3. ya ben bu seriye nedense önyargılıyım. Normalde kitabını okuyup sonra filmini izlerim ama ölümcül oyuncaklar-kemikler şehrinin ilk filmini izlemiştim, pek beğenemedim. Şimdide kitaplığımda olmasına rağmen elim kitaba gitmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısın bence devamı olsa keşke diye üzülmüyor değilim filminden daha çok seveceğine eminim

      Sil